Tecrübelerim ile birlikte değerlendirip kendimce üç boyutlu ideal bir model oluşturdum...
Sponsorluk her iki tarafın, etki ağlarını geliştirmek amacı ile yapılan bir güç birliğidir.
Pazarlamanın değişmeyen, değişmeyecek, belki de en temel dinamiği, müşteriyi tanımaktır.
Veriye dayalı ileri teknolojilerin, şirketlerin ve markaların büyümesine büyük katkılar sağladığını biliyoruz. Doğru hedefleme, paza
HEMEN ÜYE OL
Hepimiz mutlu olmak isteriz ve mutluluğun ne olduğu ve nasıl elde edilebileceği hakkında her gün sayısız fikirle karşılaşırız.
Sponsorluk hakkında yol gösterecek yeni içeriklere ve ipuçlarına ilk siz ulaşın.
Çerez Politikasına bağlı amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez/ler kullanıyoruz. Bilgi almak için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.