Sponsorluk; kurumlar ve markalar ile pazarlama, satış ve iletişim faaliyetlerine olumlu etki edebilecek, diğer marka, kişiler veya..
Projelere doğru sponsoru bulmak ve projenin başarı ile hayata geçişini deneyimlemek her proje sahibinin hayalidir.
Sponsorluk dosyası dendiğinde aklınıza ilk gelenleri sıralasak nasıl bir liste çıkar sizce?
İnsan kaç kere doğar hayatta? Kaç yere sıfırlar da yeniden başlar? Kaç kere açılır o bembeyaz sayfa tekrardan?
HEMEN ÜYE OL
Geçmiş yaşandı ve bitti, değiştiremeyiz. Peki gelecek? O da soru işareti. Şimdi ise hayatın ta kendisi.
Tecrübelerim ile birlikte değerlendirip kendimce üç boyutlu ideal bir model oluşturdum...
Hepimiz mutlu olmak isteriz ve mutluluğun ne olduğu ve nasıl elde edilebileceği hakkında her gün sayısız fikirle karşılaşırız.
Sponsorluk her iki tarafın, etki ağlarını geliştirmek amacı ile yapılan bir güç birliğidir.
Pazarlamanın değişmeyen, değişmeyecek, belki de en temel dinamiği, müşteriyi tanımaktır.
Veriye dayalı ileri teknolojilerin, şirketlerin ve markaların büyümesine büyük katkılar sağladığını biliyoruz. Doğru hedefleme, paza
Sponsorluk hakkında yol gösterecek yeni içeriklere ve ipuçlarına ilk siz ulaşın.
Çerez Politikasına bağlı amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez/ler kullanıyoruz. Bilgi almak için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.